Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ziuta | użytkownik

imię i nazwisko adresPiekary Śląskie zarejestrowany19.10.2005 @22:53:09 ostatnio na stronie07.09.2011 @07:36:40

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Lecz we mnie zostało coś z tamtych lat,
Mój mały, intymny, muzyczny świat.
Gdy tak wspominam ten miniony czas,
Wiem jedno, że to nie poszło w las.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Czego wciąż mi brak?
Przecież wszystko mam...
Nie zrozumie nigdy mnie
Ten, kto nie jest sam

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.variaci.idl.pl Gadu-Gadu1854466
digarty19 komentarze288 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~paulaneras    30.11.2010 @23:15:02
~kashee    06.06.2010 @20:31:39
dziękuję ślicznie, miło mi
_______
zapraszam do mojej galerii
~tigran    25.11.2009 @19:22:26
Dzięki
^agatekm    20.11.2009 @17:36:29
Dzięki.
~Lorena    20.11.2009 @14:28:26
Dziękuję!
~mio27    18.11.2009 @23:52:45
dziękuje serdecznie
bardzo miło się takie rzeczy czyta ^^
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
~Oiran    18.11.2009 @22:58:25
Dziękuję
_______
wisteriagardens.eu
~yosia82    18.11.2009 @21:48:59
dzieki...jak bede miala czas to siade i poczytam..teraz wzielo mnie na sage ZMIERZCHU Jestem wielka wielbicielka wampirow... szczegolnie tych co wystepuja w tej ksiazce
_______
...Nie, to nie ja się kręcę, To zawirował świat...;]
~yosia82    18.11.2009 @21:47:51
Powiem Ci szczerze ze nowa chylinska bardzo mi sie podoba...oprocz tej promocyjnej piosenki! uwazam ze to muzyka na poziomie na wzor modern talking i C.C. catch byla robiona) a to zespoly z moich dzieciecych lat hehe zalezy co kto lubi a reszta rzeczywiscie sie zgadza Piekny umusl tez jest wspanialaym filmem widzialam go setki razy a go nie wpisalam zmienie jak bedzie mi sie chcialo buzki
_______
...Nie, to nie ja się kręcę, To zawirował świat...;]
~yosia82    18.11.2009 @21:40:47
tak to prawda...hihi...i widze, ze lubisz ta sama bajke co ja...Gumisie...a oprocz gumisiow uwielbiam tez muminki Pozdrowka..i jeszcze raz dzieki za pozytywny komentarzyk
_______
...Nie, to nie ja się kręcę, To zawirował świat...;]
~yosia82    18.11.2009 @21:38:57
wielkie dzieki za mily komentarz Pozdrawiam
_______
...Nie, to nie ja się kręcę, To zawirował świat...;]
~guessWho1st    18.11.2009 @13:58:23
dziękować.

[tamten podpis to nie ja robiłam, moje są raczej malutkie..]
-Martorek    18.11.2009 @10:12:14
dziekuje i zachecam do dalszej oceny moich prac
~Oscar1967    17.11.2009 @22:36:19
dziękuję za pozytywny nalot - pozdrawiam
~jmirek    17.11.2009 @22:22:51
powodzenia, dużo przed Tobą
_______
Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.instancje.pl
~jmirek    17.11.2009 @21:42:30
może kiedyś... a co do "projektowania www" - po przeglądnięciu portfolio nasuwa mi się jedno pytanie... tak się jeszcze projektuje?
_______
Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.instancje.pl
~tigran    17.11.2009 @21:36:21
Dzięki
~psychique    17.11.2009 @20:21:41
dziękuję :D
_______
Psychique...Psychotique
~kramers    16.11.2009 @21:43:18
witam i dziękuję za miły komentarz...
dziewczynka rzeczywiście wydaje się przerażona, ale to zaciekawieniem mną i aparatem, pozdrawiam serdecznie
~krzysztofkoczera    16.11.2009 @21:15:07
Piękne miejsca są zawsze nie po drodze
~krzysztofkoczera    16.11.2009 @21:12:27
Okolice Sanoka, dokładniej miejscowość Liszna
~Groobaz    15.11.2009 @01:12:17
dzięki;]
~hodura    13.11.2009 @11:59:25
he, dziekuje bardzo
sa tez inne samochody w galerii mojej
ale widze ze akurat niebieski przypadł do gustu :P
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~pirydoksyna    12.11.2009 @22:30:50
aaa i widzę opis z dżemu - 'wehikuł czasu'
_______
;*
~pirydoksyna    12.11.2009 @22:29:53
cóż, skojarzenia są dowolne... )
_______
;*
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt